Stilistika reklame / Krešimir Bagić
Stilistika reklame / Krešimir Bagić
Autor
Bagić, Krešimir
Nakladnik
Zagreb : Naklada Ljevak, 2025
Materijalni opis
197 str. : ilustr. ; 24 cm
Napomena
Bibliografija: str. 178-191 ; bibliografske bilješke uz tekst.
 
Kazalo.
Predmetna odrednica
Klasifikacijska oznaka
659.1 Reklama, publicitet. Oglašavanje
Anotacija
Nastala na temelju autorovog članka „Figurativnost reklamnog diskursa“, objavljenog 2009. godine, autor kroz sedam poglavlja raspravlja o pitanjima koja se tiču razvoja i performativnosti reklamnog diskursa. Na samom početku predstavlja pojavu i razvoj reklame te u tekstu nastavno raspravlja o figurativnosti reklamnih slogana, evokacijskim atrakcijama, odnosu reklame i književnosti te slikarstva, ali i predstavlja stil, žanr i diskurs. Posljednje poglavlje primjer je analize reklame, reklamnog stila ili diskursa oglašavanja u gradnji slike Mediterana pod nazivom „Mediteran kakav nikad nije bio“. Tekst je u cijelosti obogaćen analizama i slikovnim primjerima hrvatskih reklama, a na kraju knjige nalazi se popis literature i kazalo imena.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 9789533558936
Građa
Knjigaknjiga
Katalog
  • Upute
  • Katalog
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Usluge
  • eZaKi
Knjige
Izbor kataloga
  • Katalog GKR-a
  • Skupni katalog knjižnica PGŽ
  • Skupni katalog sustava Zaki
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2025. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.